Επιδιόρθωση βαθουλώματος χωρίς βαφή? Και όμως γίνεται

Πολλοί πελάτες μας μας ρωτούν πως είναι δυνατόν να επανέρχεται ένα βαθούλωμα (η και περισσότερα)στην αρχική του κατάσταση χωρίς να χαλάσει το χρώμα. Όσο και να σας φαίνεται παράξενο η λαμαρίνα έχει Μνήμη.Η εμπειρία του τεχνιτη διαβάζει το βαθούλωμα σαν ένα χάρτη και το επαναφέρει αρχική του μορφή. 

Η πρώτη κίνηση είναι η εξέταση του χτυπήματος με τον προσαρμοσμένο φωτισμό που διαθέτουμε για να έχουμε την σωστή αντίθεση (κοντραστ) το οποίο μας βοηθάει να μπορούμε να δούμε όλες τις λεπτομέρειες και να διευκρινίσουμε από που θα ξεκινήσουμε και που θα τελειώσουμε.Επίσης ο φωτισμός αυτός που διαθέτουμε στην ουσία είναι ένα εργαλείο που μας καθοδηγεί σε συνδυασμό πάντα με την εμπειρία του τεχνίτη.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να επισκευαστούν τα βαθούλωματα η τα χτύπηματα στο αυτοκίνητο.Ο ένας τρόπος είναι από την εσωτερική επιφάνεια το οποίο σημαίνει ότι σκουντάμε την λαμαρίνα με απαλές κινήσεις από μέσα προς τα έξω(Πόρτες,φτερα,καπο,ουρανος)με εξειδικευμένους λεβιέδες και κατάλληλα εργαλεία,πλαστικά ελαστικα και μεταλλικά με της κατάλληλες απολήξεις και ο δεύτερος τρόπος είναι με τα ειδικά ελάσματα τα οποία τα κολλάμε με κατάλληλη θερμοκολα από την έξω πλευρά του βαθουλώματος και με τους εξολκεις το τραβάμε προς τα έξω (κολόνες ουρανού Και σημεία το οποίο δεν έχουν εσωτερική πρόσβαση).

 Πολλές φορές έχουμε και τον συνδυασμό και των δύο τρόπων επισκευής.Με την ίδια ακριβώς μέθοδο επισκευάζονται και τα αυτοκίνητα που έχουν υποστεί ζημιά από χαλαζόπτωση. Η μέθοδος αυτή επιτυγχάνει τα μέγιστα αποτελέσματα δηλαδή το 100%.Με την ίδια ακριβώς μέθοδο επισκευάζονται και τα μέρη του αυτοκινήτου που είναι από αλουμίνιο.Επίσης πολλοί μας ρωτούν για επισκευές απο βαθουλώματα στα ρεζερβουάρ των μηχανών τους. Σ’ αυτή την περίπτωση λόγω της εξαιρετικής αντοχής (Σκληρότητα) της λαμαρίνας χρειάζεται περισσότερο επιμονή και υπομονή και φυσικά η εμπειρία του τεχνίτη. 

Υπάρχουν περιπτώσεις που θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε extreme πχ να πέσει ένα αντικείμενο στο καπό η στον ουρανό του αυτοκινήτου και να προκαλέσει αρκετά μεγάλο βαθούλωμα (ή και περισσότερα βαθουλώματα) οπως επίσης και περιπτώσεις βανδαλισμού. Επί πλέον να τονίσουμε ότι πέρα από τα ειδικά εργαλεία,πέρα από την τεχνική κατάρτιση παίζει σημαντικό ρόλο και η φαντασία του τεχνίτη.Τι κερδίζουμε από όλα αυτά;Το αυτοκίνητο διατηρεί την εργοστασιακή του βαφή δεν χάνει την αξία του. Επισκευάζεται σε πολύ λιγότερο χρόνο σε σύγκριση με την παραδοσιακή μέθοδο με (Σφυρηλάτηση και βαφή).Σαφώς με λιγότερα χρήματα και το καλύτερο απ’ όλα; Αποκατάσταση 100%!! Pdr η λύση